SZERZŐDÉSTÁR-MEGOLDÁS
Szerződéstárunk segítségével a vevői és szállítói szerződéseket valamint azok adatait egy olyan felhőalapú rendszerbe rögzítheti, ahol jogosultságuknak megfelelően a teljes szervezet könnyedén, távolról is megtalálja a számára fontos adatokat és fájlokat. A szerződésekkel kapcsolatos feladatkezelés transzparens és gyors, mindig mindenki tudja, hogy mivel és milyen feladata van. A megoldás olyan rugalmasságot biztosít, mellyel a mindennapi papíráradat megszűnik, gyorsabb, átláthatóbb és egyszerűbb lesz a dokumentumokkal kapcsolatos munkavégzés, a visszakeresés pedig pillanatok alatt megtörténhet. A hatályosság figyelése lehetővé teszi, hogy cége ne fizessen már lejárt szerződések alapján, illetve hogy időben megtörténjen a határozott idejű szerződések módosítása vagy lemondása, aminek köszönhetően vállalata elkerülheti a váratlan költségeket.
INNOVATÍV MEGOLDÁSUNK MŰKÖDÉS KÖZBEN
TAPASZTALATAINK
FELMÉRÉS ÉS KONZULTÁCIÓ
ELŐTTE VS. UTÁNA
Papíralapú dokumentumkezelés
Dokumentumok tárolása manuálisan történik papíralapon és hálózati meghajtón
Visszakeresési nehézségek
VS.
Digitális dokumentumkezelés
Adatok megadása egyszerű űrlapok segítségével
Tartalmában is kereshető PDF-ek generálása és digitális tárolása
Szerződések jóváhagyása sok időt vesz igénybe
Manuális, papíralapú folyamat
Elkallódó dokumentumok
Lejárt, de még futó szerződések

FOLYAMATTÁMOGATÁS 
Teljes mértékben digitalizált folyamat
Átfutási idők jelentős csökkentése
Mindenki időben értesül a feladatáról
A szerződés módosítása és az archiválási feladatok időben történnek meg
Nincs integráció

INTEGRÁCIÓ 
SharePoint-integráció dokumentumok tárolásához