KIMENŐ SZÁMLAFELDOLGOZÁS MEGOLDÁS
Az elektronikus számlázásnak számtalan előnye van a papíralapon küldött számlához képest, ezért egyre több vállalkozás kezd áttérni erre a számlaküldési módra. A magyar jogszabályok EU-harmonizációja, a számlák tömeges küldéséhez szükséges technológiák fejlődése és bárki számára elérhetővé válása megnyitotta az utat a számlakibocsátók számára a változás irányába. A számlaküldés korszerűsítése kézi beavatkozás nélkül, a jelenleg használt vállalatirányítási rendszer megtartása mellett is megoldható. A kimenő számlák elküldése a partnerek, vevők számára sokkal gyorsabban fog megvalósulni, és kevesebb emberi erőforrást emészt majd fel megoldásunk segítségével. A bevezetendő rendszer segítségével a számlaküldési folyamat a továbbiakban teljesen elektronikussá, modernné, egyszerűvé és átláthatóvá válik.
INNOVATÍV MEGOLDÁSUNK MŰKÖDÉS KÖZBEN
TAPASZTALATAINK
* A vállalati szokásoktól függően.
ELŐTTE VS. UTÁNA
Számlák küldése manuálisan, papíralapon
Számlák nyomtatása három példányban
Visszakeresési nehézségek
Nagy helyigény az archívum számára
VS.
Digitális számlakezelés
Tartalmában is kereshető PDF-ek generálása
Adatkinyerés (OCR) és az adatok letöltése a NAV Online Számlarendszerből a belföldi számlák esetében
Ellenőrzött adatok
Számlák hitelesítése és digitális tárolása
A számlák borítékolása, kiküldése sok időt vett igénybe
A papíron kiküldött számlák fizetése később érkezett be
Elkallódó dokumentumok

FOLYAMATTÁMOGATÁS 
Teljes mértékben digitalizált folyamat
Hibakezelési modul
Adatrögzítési és -tárolási hibák elkerülése
Automatikus számlaküldési folyamat
Nincs integráció

INTEGRÁCIÓ 
NAV Online Számlarendszer
Vállalatirányítási rendszer-integráció