A Konica Minolta innovatív távoli szervizszolgáltatásaival támogatja ügyfeleit

| 10 március 2021

Ügyfélközpontú hozzáállásával a Konica Minolta folyamatosan törekszik arra, hogy ügyfeleinek a maximális minőségű szolgáltatást és ügyfélélményt biztosítsa, megfelelve az általuk támasztott igényeknek. Ugyanez vonatkozik a problémakezelés és a támogatásnyújtás területére is. Szakembereink a legújabb innovatív eszközökkel, képzési módszerekkel és távoli támogatással segítik ügyfeleinket a problémák gyors és hatékony megoldásában.


A Konica Minolta az automatikus távfelügyeleti rendszerével (CS Remote Care) kezelt 730 000 multifunkciós eszköz menedzselése során szerzett több évtizedes tapasztalata alapján most tovább tökéletesíti távfelügyeleti megoldásait a „Konica Minolta Gateway” üzembe helyezésével, amely biztonságosan kapcsol hozzá különböző technológiákat vállalatunk háttérszolgáltatásaihoz, saját európai adatközpontunkban.
 
A jelenlegi helyzetben a fizikai kontaktusok csökkentése szükségszerűvé vált ügyfeleink és munkatársaink védelme érdekében. Technológiánk számos lehetőséget kínál, a távoli szolgáltatásnyújtásra. A vállalatok világszerte új munkavégzési módszereket vezetnek be, amelyek a világjárvány után is velünk maradnak. Ezekhez a megváltozott körülményekhez tökéletesen alkalmazkodnak új technológiáink, amelyek támogatják ügyfeleinket a digitális üzleti munkakörnyezetük kialakításában és fejlesztésében.
 
Az újonnan bevezetett technológiáink egyike a Remote Service Platform, amely felügyelettel vagy akár felügyelet nélkül, távoli hozzáféréssel végrehajtott firmware-frissítést tesz lehetővé. Multifunkciós termékeinek több bemeneti, kimeneti és kommunikációs funkcióval rendelkeznek, amelyeket folyamatosan fejlesztünk. A Remote Service Platformhoz kapcsolódó rendszerek ezeket az értéknövelő fejlesztéseket a következő frissítéssel együtt automatikusan megkapják.

A szigorú informatikai biztonsági előírások betartása szintén prioritásaink közé tartozik. Ügyfeleink garantáltan megkapják a biztonsági rések elhárítására szolgáló javításokat és adatvédelmi frissítéseket is.
 
A Konica Minolta a közelmúltban számos távoli támogatást biztosító megoldást mutatott be. Kezdve a Remote Desktop Supporttól, a virtuális bemutatótermen és az ingyenes i-Training platformon nyújtott online terméktréningeken keresztül, egészen a továbbfejlesztett AIRe Link audiovizuális távoli hozzáférést biztosító asszisztensig. Az AIRe Link lehetővé teszi, hogy ügyfeleink a Konica Minolta távoli támogatása mellett, saját maguk azonosítsák és oldják meg a nyomtatáshoz köthető eszközeiket érintő problémákat. Szolgáltatásunk cégen belüli pilot időszakának első négy hónapjában, európai szinten több mint 1000 korábban személyes ügyféllátogatás igénylő problémát oldottunk meg távolról.
 
Az elkövetkező időkben a „Konica Minolta Gateway” szolgáltatást elérhetővé tesszük meglévő ügyfeleink számára, ill. alapszolgáltatásként új ügyfeleink számára is bevezetjük. Stratégiánk, hogy ügyfeleinket felvértezzük a problémák önálló megoldásának eszközeivel, miközben a távoli tanácsadással és online tréningekkel az ügyfélorientáltságot is szem előtt tartjuk.

 


Maximalizálja nyomtatója rendelkezésre állását!

Nézze meg a témával kapcsolatban Szilas-Neff László regionális szerviz igazgatónkkal készült interjút!

Tovább az interjúra!